Південнокорейська високотехнологічна компанія LG має намір почати масовий випуск гнучких екранів для смартфонів, або OLED панелі, що складається з органічних світлодіодів і володіють товщиною 0,44 мм і вагою 7,2 грама при діагоналі 6 дюймів. Про це йдеться в заяві компанії.
Південнокорейська високотехнологічна компанія LG має намір почати масовий випуск гнучких екранів для смартфонів, або OLED панелі, що складається з органічних світлодіодів і володіють товщиною 0,44 мм і вагою 7,2 грама при діагоналі 6 дюймів. Про це йдеться в заяві компанії.
Південнокорейська фірма заявила, що почне продажі новинки вже в наступному році. Зазначимо, що повідомлення було оприлюднено лише через тиждень після того, як конкуруюча компанія Samsung заявила про аналогічний намір, оголосивши, що вже в цьому місяці випустить спеціальну версію Galaxy Note 3.
Обидві компанії вже використовують вищезазначену технологію для виробництва вигнутих телевізорів. Незважаючи на те, що дисплеї позиціонуються як "гнучкі", вони вмонтовані у фіксовані каркаси, що не дозволяє власнику телевізора самостійно змінити його форму.
LG повідомляє, що нові дисплеї будуть згинатися горизонтально, а не вертикально, як це пропонує конкуруюча Samsung. Основною перевагою нової технології LG вважає те, що монітори є згинаючими і їх практично неможливо зламати.
Однак не всі експерти переконані в тому, що такі екрани залучать споживача.
"Я вважаю, що компанія LG пішла на такий крок просто для того, щоб продемонструвати свою здатність розробляти нові технології, а також, щоб виділитися з-поміж інших виробників", - говорить Девід Макквін, співробітник консультативної фірма Informa.
"Проте навряд чи масовий споживач так вже захоплений ідеєю вигнутого екрану. Втім, якщо вдасться домогтися можливості деформувати смартфон і зробити його справді гнучким, це інша справа",- вважає він.
LG - південнокорейська компанія, один з найбільших світових виробників споживчої електроніки і побутової техніки. Входить до складу конгломерату LG Group. Штаб-квартира LG Electronics знаходиться в Сеулі, 120 представництв компанії відкриті в 95 країнах світу.