Аналітики Gartner вважають, що Lenovo наступного року вийде на перше місце за обсягами продажів смартфонів в КНР, потіснивши Samsung. У III кв. 2011 р. на частку китайської компанії припадало лише 1,7% із 14,8% ринку, повідомляє "Росія-24".
Південнокорейський флагман наразі зберігає лідерство із 16,7%, але розрив швидко скорочується. Позиції китайської "Леново" особливо сильні в бюджетному сегменті, де конкуренція з боку всесвітньо відомих брендів не така сильна. У цій сфері провідну роль відіграють місцеві виробники, які програють Lenovo в логістиці і маркетингу, дозволяючи найбільшому в світі виробнику комп'ютерів швидко консолідувати ринок. За підрахунками агентства Canalys, кількість реалізованих на китайському ринку смартфонів компанії в III кварталі цього року зросла на 2665% р/р.
Китайці виявляють великий інтерес до смартфонів: за оцінками аналітиків TrendForce, у наступному році в КНР реалізують близько 294 млн пристроїв. Більшість продажів доведеться на техніку вартістю від 800 до 1200 юанів, проте її характеристики приблизно відповідають iPhone дворічної давності.
Lenovo не збирається задовольнятися становищем виробника масової техніки, скопійованої у лідерів ринку. Компанія відкриває власний дослідницький центр у Ухані і, за повідомленням The Beijing News, найняла близько 100 інженерів, які залишилися без роботи, після того, як Google закрила центр розробок в Нанкіні, в якому працювало близько 500 дослідників.
Читайте також: Lenovo обійшла Hewlett-Packard за обсягами продажів ПК