ua en ru

Lenovo збільшить в 3 рази кількість ринків збуту для смартфонів

Lenovo потроїть кількість країн, де будуть продаватися її смартфони, роблячи основний упор на ринки, що розвиваються, де продукція Apple здається споживачам занадто дорогий, про що повідомляє телеканал "Росія-24".

Lenovo потроїть кількість країн, де будуть продаватися її смартфони, роблячи основний упор на ринки, що розвиваються, де продукція Apple здається споживачам занадто дорогий, про що повідомляє телеканал "Росія-24".

Генеральний директор компанії Lenovo Янг Юанкинг зазначив, що компанія пропонує доступні продукти для ринків, що розвиваються. У країнах, де iPhone не є лідером продажів, Lenovo може виявитися більш конкурентоспроможною.

Протягом кількох наступних кварталів Lenovo почне реалізовувати свої мобільні пристрої як мінімум 20 нових країнах Близького Сходу, Африки та Південної Америки. Таке рішення керівництва корпорації пов'язано з небувалим успіхом в Індонезії, де Lenovo за 12 місяців посіла 13% ринку смартфонів і отримала більше прибутку, ніж на домашньому ринку в Китаї.

За підсумками другого фінансового кварталу, що завершився для Lenovo 30 вересня 2013 р., корпорація, підвищивши свою частку на світовому ринку смартфонів і ПК, отримала чистий прибуток у розмірі 220 млн дол. проти 162 млн дол. роком раніше.

Квартальні відвантаження мобільних телефонів піднялися в річному обчисленні на 78%, склавши 12,3 млн одиниць. У сегменті планшетів поставки Lenovo підскочили в порівнянні з 2012 р. відразу на 420%, досягнувши 2,3 млн одиниць. Це відповідає 4,8% глобального ринку.

В минулому кварталі зростання виручки Lenovo за рік у Китаї склав 1% до 3,8 млрд дол., в інших країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону - 1% до 1,5 млрд дол., в країнах Європи, Близького Сходу та Азії - 26% до 2,3 млрд дол., в Північній і Південній Америці - 37% до 2,2 млрд дол.

Відзначимо, що в II кварталі 2013 фінансового року, Lenovo збільшила чистий прибуток на 36% і підвищила свою частку на світовому ринку смартфонів і ПК. За підсумками II фінкварталу, який завершився для Lenovo 30 вересня 2013 р., корпорація отримала чистий прибуток у розмірі 220 млн дол. проти 162 млн дол. роком раніше. Експерти прогнозували показник прибутку на рівні 202,7 млн дол. Виручка за цей час зросла на 13%, склавши 9,8 млрд дол. Аналітики, опитані агентством Bloomberg, очікували прибуток на рівні 202,7 млн дол. при продажах в 9,41 млрд дол.

Варто відзначити, що після публікації звіту акції Lenovo в Гонконгу зросли в ціні на 1,9%. З початку року папери компанії подорожчали на 22%.