Китайська компанія Lenovo в III кварталі зайняла перше місце за обсягами продажів персональних комп'ютерів, обійшовши американську Hewlett-Packard. За даними агентства Gartner, на частку Lenovo довелося 15,7% продажів, а частка HP склала 15,5%, повідомляє телеканал "Росія 24".
HP перебувала на лідируючій позиції з 2006 р., але останні кілька років компанія страждає від зниження активності споживачів в США і Європі, викликаного фінансовою кризою, і від бурхливого зростання продажів смартфонів і планшетів, які багато в чому замінюють традиційні настільні комп'ютери.
Генеральний директор HP Мег Уітман має намір переломити ситуацію. На даний момент у компанії йде масштабна реструктуризація: основними джерелами прибутку повинні стати розробка корпоративних додатків і створення автоматизованих систем управління.
Тим часом очевидно, що план Уітман по реструктуризації бізнесу поки буксує. Так, виручка підрозділу, який займається наданням послуг для корпоративних клієнтів, в майбутньому році впаде на 11-13%. В результаті операційна маржа знизиться до 3%.
3 жовтня HP знизила прогноз по прибутку за поточний рік до 3,40-3,60 дол. на акцію, а її генеральний директор в черговий раз заявила, що не буде продавати підрозділ з виробництва персональних комп'ютерів, незважаючи на те що над таким кроком роздумував її попередник - Лео Апотекер.
Генеральний директор Lenovo Ян Юаньцін в серпні заявляв, що його компанія також має намір приділяти більше уваги мобільним комп'ютерам, планшетам і смартфонам. Компанія планує випустити в продаж ноутбук IdeaPad Yoga, клавіатуру якого можна прибрати, перетворивши його в планшет. Дизайнери Lenovo впевнені, що такий підхід дозволить наростити частку на американському ринку комп'ютерної техніки.
Однак поки динаміка продажів "трансформерів" залишає бажати кращого. На них припадає менше 1% сумарних продажів комп'ютерів. За оцінками маркетингової компанії IDC, в II кварталі цього року їх обсяг знизився до 150 тис. одиниць. У I кварталі продажі досягали 170 тис., а в минулому році - не опускалися нижче рівня 200 тис. на квартал. На ринку планшетів з величезним відривом лідирує Apple (65%), яку намагається наздогнати Samsung (9%). Lenovo займає шосте місце з часткою в 1,4%.
Читайте також: Lenovo презентувала серію планшетів-трансформерів (фото)