Перший такий міст зв'яже Таманську сторону і острів Тузла цієї осені
У Криму для будівництва моста через Керченську протоку будівельники розпочали зводити допоміжні робочі мости. Про це пише "Российская газета".
Перший такий міст зв'яже Таманську сторону і острів Тузла восени 2015 року. Ще два робочих мости - від острова Тузла до судноплавного каналу і від каналу до Керчі - з'являться до літа 2016 року. Тимчасові споруди дозволять в будь-яку погоду підвозити до місця будівництва необхідні вантажі.
"Робочі мости дуже важливі в підготовчий період. Вони призначені як для доставки матеріалів і устаткування, так і для виконання деяких технологічних операцій при будівництві основної споруди", - зазначив перший заступник начальника ФКУ упрдор "Тамань" Роман Новіков.
Зазначимо, що майбутній міст через Керченську протоку буде складатися із чотирьох автомобільних смуг і двох залізничних колій. Вони запроектовані роздільно, а допоміжні мости зводяться між їхніми осями.
"У Керченській протоці в будь-яку пору року, а особливо з листопада по березень, можливе посилення вітру до штормового. У таких умовах складно доставити матеріали морем і працювати будівельній техніці. Робочі мости дозволять мінімізувати залежність від метеоумов і почати будівництво транспортного переходу практично одночасно на восьми дільницях", - додав заступник директора з проектування ЗАТ "Інститут Гіпростроймост - Санкт-Петербург" Віктор Галас.
За даними прес-служби компанії-підрядника будівництва "СГМ-міст", протяжність першого робочого моста - близько 1,2 км. Ця споруда на 58 опорах, розрахованих на максимальне льодове навантаження за останні 10 років. Ширина металевого прогонової будови - більше 11 метрів, висота від рівня моря - два метри.
"По тимчасових мостах зможуть пересуватися крани вантажопідйомністю до 250 тонн, бурові машини й інша важка будівельна техніка, а на третьому робочому мосту - від фарватеру до Керченської берега - передбачається ще й вузькоколійка для руху мотовоза", - зазначив начальник управління зі спеціальних проектів компанії "Стройгазмонтаж "Леонід Риженькін.
Також повідомляється, що робочі мости побудують поза зоною інтенсивного судноплавства. Для безпеки мореплавання в акваторії протоки вночі їх підсвітять сигнальними вогнями.
Згідно з планами російських властей, у грудні 2018 р. завершаться будівельні роботи та буде відкрито рух по мосту в робочому режимі. У 2019 році, після завершення всіх пусконалагоджувальних робіт та благоустрою території, міст введуть в експлуатацію.
Відповідно до проекту, траса бере початок на Таманському півострові, пройде по п'ятикілометровій дамбі Тузлинської коси і вийде на острів Тузла. Потім міст перетне Керченську протоку і, огинаючи з півночі мис Ак-Бурун, вийде на кримський берег. Загальна протяжність переходу - близько 19 км. Планується, що міст буде пропускати до 47 пар поїздів і до 40 тис. машин на добу.
Нагадаємо, у травні ц.р. у Криму почали будувати міст через Керченську протоку.
Як повідомлялося, на будівництві моста через Керченську протоку працюють більше 1,7 тис. чоловік.