У Парижі 28 липня 2013 р. може бути оголошено про злиття французької рекламної компанії Publicis з конкурентом Omnicom. В даний час компанії займають відповідно, друге і третє місця в рейтингу найбільших рекламних агентств у світі, передає Reuters.
У разі злиття Publicis і Omnicom капіталізація нової компанії може досягти 30 млрд дол, а рівень продажів - перевищить 23 млрд дол., що дозволить випередити нинішнього лідера - WPP.
Читайте також: Медіаімперія Мердока News Corporation розділилася на дві частини
Нагадаємо, що Publicis належать бренди Saatchi & Saatchi, а Omnicom володіє BBDO Worlwide і DBB Worldwide.
Експерти відзначають, що антимонопольні органи можуть заблокувати угоду.
На закритті торгів 26 липня 2013 р. ринкова капіталізація Publicis становила 16,6 млрд дол., а Omnicom - 16,8 млрд дол.