В Центрі обслуговування клієнтів "Криворіжгазу" створені комфортні умови для клієнтів
У п'ятницю, 28 квітня відбулося офіційне відкриття другого сучасного Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Криворіжгаз", за адресою пр. Поштовий, 19. Про це повідомляє прес-служба компанії.
В Центрі обслуговування клієнтів "Криворіжгазу" створені комфортні умови для клієнтів – просторі приміщення, зручна зона очікування, доступ до wi-fi, можливість безпосередньо на місці зареєструватися в Особистому кабінеті через сенсорні монітори "Тонкий клієнт". До того ж у центрі працює достатня кількість менеджерів, у яких споживачі можуть отримати кваліфіковану консультацію. Очікується, що менеджери центру надаватимуть не менше 200 консультацій в день.
Сучасні технології обслуговування та доступність ЦОК дають можливість споживачам заощадити час, спростити процедуру отримання послуг, а також бути в курсі усіх нововведень на газовому ринку.
"В першу чергу такі центри відкриваються для зручності наших клієнтів. Ми об'єднали в просторому приміщенні центру весь комплекс послуг газових компаній, це дуже зручно, тепер все знаходиться в одному місці, що дає можливість оперативно отримати всю потрібну інформацію. Така система обслуговування дозволяє компанії будувати прозорі і взаємовигідні відносини з клієнтами. Надалі ми плануємо продовжувати відкриття аналогічних центрів в Кривому Розі", - зазначив голова правління ПАТ "Криворіжгаз" Віталій Колесник.
Новий центр обслуговування клієнтів розташований за адресою: пр. Поштова, 19 і працює з понеділка по суботу з 09:00 до 18:00 без перерви. Для зручності клієнтів ПАТ "Криворіжгаз" з 1 травня 2017 року всі центри обслуговування клієнтів переведені на 6-ти денний робочий тиждень.