ua en ru

"Криворіжгаз" відкрив третій центр обслуговування клієнтів

"Криворіжгаз" відкрив третій центр обслуговування клієнтів

Центр було відкрито 14 липня

14 липня у м. Кривий Ріг офіційно відкрито третій сучасний Центр обслуговування клієнтів. Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Криворіжгаз".

Зазначається, що клієнти можуть отримати не лише необхідні консультації, укласти договір, оформити технічну документацію на підключення до газової мережі, заміни газових приборів, їх ремонт, а й, наприклад, інформацію щодо нововведень у газовій сфері. Також споживач має доступ до інформації, яку можна отримати на інформаційних стендах та моніторах.

"Старі методи обслуговування зараз недієві. Тому наша компанія працює над тим, аби максимально задовольнити потреби клієнтів. Ми створили найкращі умови, які дозволять забезпечити для споживачів якісний рівень отриманих послуг. Ми прагнемо, щоб після відвідин Центру обслуговування, споживачі отримали всі відповіді на запитання, затрачаючи при цьому мінімально свого часу", - розповів голова правління ПАТ "Криворіжгаз" Віталій Колесник.

Крім того, отримати повний спектр послуг у центрі можуть не лише фізичні особи, а і юридичні. Всі споживачі можуть скористатися новою послугою і зробити платіжну операцію в Центрі обслуговування клієнтів за допомогою термінала.