"Криворіжгаз" направив майже 1 млн гривень на роботу аварійної служби
Бригади аварійної служби ПАТ "Криворіжгаз" обробили понад 14 тис. звернень споживачів
В 2016 році бригади аварійної служби ПАТ "Криворіжгаз" обробили понад 14 тис. звернень споживачів газу Кривого Рогу і населених пунктів, що знаходяться в зоні обслуговування компанії. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
За підсумками усіх виїздів, річний пробіг аварійних автомобілів досяг майже 300 тис. км. Щоб забезпечити оперативне реагування на всі екстрені ситуацій, компанія протягом року направила на роботу служби майже мільйон гривень.
Сьогодні ПАТ "Криворіжгаз" обслуговує споживачів міста Кривий Ріг та ще 56 населених пунктів. Таким чином природний газ отримують майже 300 тисяч клієнтів. Щоб забезпечити для них цілодобову доставку газу фахівці компанії обслуговують понад 3 тис. км газових мереж, понад півсотні газорегуляторних пунктів, знижують тиск в системі при доставці газу споживачам, та понад 2 тис. комбінованих будинкових регуляторів тиску.
"Газорегуляторное обладнання потрібно періодично ремонтувати та замінювати. Щоб кожен споживач в будь-який час доби міг використовувати газ, тисячі фахівців щодня оглядають і регулюють устаткування на газорегуляторних пунктах. Розподільні мережі потрібно регулярно обстежувати - перевіряти на витоки газу. Для цього, з встановленою періодичністю для кожного типу газопроводу, обхідники підприємства повинні обстежити кожен метр трубопроводу", - говорить головний інженер ПАТ "Криворіжгаз" Марина Терентьєва.
За даними прес-служби, загальний обсяг споживання газу на Криворіжжі за 2016 скоротився на 8,5% порівняно з 2015 році.