"Криворіжгаз": понад 82 тис. споживачів користуються онлайн-сервісом компанії
У минулому році кількість користувачів онлайн-сервісу зросла на 25%
Вже більше чотирьох років споживачі газу в Кривому Розі мають можливість своєчасно передавати показання газового лічильника і отримувати онлайн консультації через "особистий кабінет" на сайті 104.ua. За цей час переваги і зручності сервісу відчули понад 82 тис. споживачів. Про це повідомляє прес-служба "Криворіжгазу".
"Можливості "особистого кабінету" дозволяють клієнтам економити свій час. Вся інформація про споживання газу знаходиться в одному місці. З його допомогою можна дізнатися свій баланс, роздрукувати рахунок за газ, внести оплату, передати показання лічильника, а також дистанційно звернутися до фахівців газової компанії з питанням, скаргою або пропозицією", - йдеться в повідомленні.
За словами прес-служби, тільки в минулому році кількість користувачів онлайн-сервісу зросла на 25%.
"У поточному році через "особистий кабінет" було прийнято понад 180 тисяч показань лічильників. Крім цього у споживачів також є можливість отримати консультацію онлайн, не виходячи з дому. Цією можливістю в поточному році скористалися понад 6,5 тисяч споживачів", - говорить начальник управління клієнтського сервісу "Криворіжгазу" Анастасія Озерян.
У компанії відзначили, що найчастіше споживачі передають показання лічильників по телефону. Цього року оператори Контакт-центру обробили майже 160 тис. дзвінків з показаннями лічильників від клієнтів компанії. Клієнти "Криворіжгазу" також 80 тис. разів надсилали показання приладів обліку газу за допомогою СМС, понад 7 тис. разів - з допомогою голосового меню, понад 2 тис. раз - за допомогою електронної пошти.
"У відповідності з Кодексом газорозподільних систем, щоб уникнути розбіжностей в нарахуваннях за спожитий природний газ, криворіжцям, необхідно щомісячно, станом на 1 число, знімати показання приладів обліку і передавати протягом наступних п'яти днів дані в АТ "Криворіжгаз". Такі заходи дозволять користувачам блакитного палива бути впевненими, що вони платять за той обсяг газу, який фактично використовували. Саме тому найпопулярнішою функцією "особистого кабінету" на протязі цих років залишається саме передача показань приладів обліку", - йдеться в повідомленні.
За словами прес-служби, при цьому АТ "Криворіжгаз" має право контролювати правильність переданих показань споживачем. Для цього, не рідше одного разу на півроку, показання приладів обліку фіксуються контролерами компанії і підтверджуються підписом споживача.
"Відмова споживача у допуску контролера до лічильника для зняття показань вважається порушенням. В такому випадку розрахунок оплати за газ проводиться за граничним нормам, а показання лічильника не враховуються до моменту допуску контролера до приладу обліку", - йдеться в повідомленні.