У Кривому Розі майже 60 тис. споживачів газу використовують "особистий кабінет"
Через "особистий кабінет" було прийнято майже 190 тисяч показань лічильників
Вже два роки споживачі газу в Кривому Розі мають можливість своєчасно передавати показання газового лічильника і отримувати онлайн-консультації через "особистий кабінет" на сайті. За цей час переваги і зручності сервісу відчули майже 60 тис. споживачів газу, передає прес-служба "Криворіжгазу".
З допомогою "особистого кабінету" можна дізнатися свій баланс, роздрукувати рахунок за газ, внести оплату, передати показання лічильника, а також дистанційно звернутися до фахівців з питанням, скаргою або пропозицією.
"У поточному році через "особистий кабінет" було прийнято майже 190 тисяч показань лічильників. Крім цього у споживачів також є можливість отримати консультацію онлайн, не виходячи з дому. Цією можливістю в поточному році скористалися понад 4 тис. споживачів", - говорить начальник управління клієнтського сервісу Анастасія Озерян.
Відзначається також, що ПАТ "Криворіжгаз" має право контролювати правильність переданих показань споживачем. Для цього, не рідше одного разу на півроку, показання приладів обліку фіксуються контролерами компанії і підтверджуються підписом споживача.
На сьогоднішній день у ПАТ "Криворіжгаз" працюють 43 контрола, які за 6 місяців зняли контрольні показання з 82 549 приладів.