КПУ вважає, що підписання УА з ЄС негативно позначиться на оборонній, транспортної та харчовій галузях України
Комуністична партія України (КПУ) вважає, що підписання угоди про асоціацію з Європейським союзом негативно позначиться на оборонній, транспортної та харчовій галузях України. Про це йдеться в статті лідера КПУ Петра Симоненка.
Зокрема, Симоненко зазначив, що у сфері оборонно-промислового комплексу, в разі підписання угоди про асоціацію, Росія продовжить політику імпортозаміщення.
"Зараз експорт товарів оборонного призначення в РФ становить близько 20% від загального обсягу вироблених товарів. І він буде скорочуватися", - зазначив Симоненко.
Він також підкреслив, що підписання угоди з ЄС негативно позначиться і на секторі залізничних перевезень.
Симоненко пояснив, що створення МС дозволило спростити режим транспортування вантажів залізничним транспортом по території Росії, Білорусії і Казахстану.
"Як наслідок, це негативно впливає на транзит через територію України товарів, які йдуть з Казахстану та Росії в країни Європи. Тепер ці вантажі йдуть переважно через Білорусь", - підкреслив Симоненко.
За його словами, згідно з експертними оцінками, підписання Україною угоди про асоціацію з ЄС буде мати негативний вплив на розвиток кооперації з країнами МС в області ж/д перевезень.
"По харчової продукції. Думаю, і так все ясно. Сир. Цукерки. Цукор. Кондитерські вироби. Скоро до них можуть додатися й інші товари", - зазначив лідер КПУ.
Політик констатував, що угода про асоціацію негативно позначиться на авіабудуванні та аерокосмічної промисловості. Ці галузі створювалися в тісній кооперації з підприємствами інших колишніх союзних республік.
"Ринок для українських літаків - це насамперед ринок Росії, Білорусі та Казахстану, а залежність наших підприємств від підприємств-партнерів в цих республіках - критична. Авіабудівники вже висловили уряду свою заклопотаність. На їхню думку, відмова країн МС ось розвитку кооперації з Україною може призвести до зникнення авіабудування в Україні. Нещодавно Франція заявила про те, що буде перешкоджати виходу на світовий ринок літака Ан-70, визнавши, що він краще A-400", - заявив Симоненко.