Центр обслуговування клієнтів "Житомиргазу" в Коростені працює з 21 грудня
Центр обслуговування клієнтів "Житомиргазу" в Коростені працює з 21 грудня по вул. Героїв Чорнобиля, 3. Тепер 30 тис. споживачів природного газу Коростеня та Коростенського району отримуватимуть весь спектр послуг в новому сучасному центрі, повідомляє прес-служба компанії.
"Електронні табло інформують клієнтів в залі про наявність вільних менеджерів та їх номери. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі. Про те, як користуватися новою системою, підказує адміністратор, який постійно знаходиться в залі", – зазначає Сергій Пікуль, начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Житомиргаз".
Наголошується, що менеджери надають повний перелік послуг компанії, від простих, як, наприклад, інформація по особовий рахунок і надання споживачу необхідних довідок, до більш складних – таким, як оформлення документів для підключення газового обладнання, його ремонту та ін.
Під час відкриття центру голова правління ПАТ "Житомиргаз" Валентин Ющенко зазначив, що пріоритетний напрямок діяльності компанії – це впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях та забезпечення оперативного зворотного зв'язку між фахівцями "Житомиргазу" і споживачами газу. "Незважаючи на економічні та фінансові труднощі, компанія "Житомиргаз" рухається в ногу з часом", – підкреслив він.