Геннадій Корбан і його молодший партнер Борис Філатов реалізують під час виборчої кампанії в Дніпропетровську куди гірший сценарій погроз, провокацій, шантажу і фейків, ніж вони влаштували на виборах у 205-му окрузі в Чернігові. Про це говорить політолог Андрій Золотарьов.
"Дніпропетровськ шокує не тільки брудом на вулицях, але і політичним брудом. Відповідальні за перше і друге, одні і ті ж люди. Ні для кого не секрет, що сьогодні міським господарством керують люди поставлені командою Корбана-Філатова. Ми всі бачили, як зі скандалами на користь цієї команди перетасовувалась кадрова колода мерії. Що ж стосується політичного бруду і провокацій, яку завантажили Дніпропетровськ, не тільки у мене, але і в експертному середовищі вже склалося чітке думку, чиїх рук це справа", - констатує він.
"Я неодноразово стверджував, що після чернігівських виборів і заяви Філатова про намір балотуватися в мери, Дніпропетровськ чекає в рази гірший сценарій погроз, провокацій і фейків. Чернігів був тільки репетицією перед Дніпропетровськом. Зрозуміло було, хто буде об'єктом атаки - лідер гонки Вілкул. Все починалося з серії фейкових білбордів, яких насправді не було. Звернень нардепа Денисенко в СБУ, яке зрозуміло нічим не закінчилося, так як СБУ працює з фактами, а не віртуальною реальністю. Потім у новинному просторі пішов потік фейкових новин починаючи від дніпропетровських політологів і до Ганни Герман включно, коли відомим людям приписувалися слова, які вони насправді не говорили", - каже Золотарьов.
Як зазначає політолог, відкриті і анонімні погрози пішли на адресу Вілкула і Краснова. "Провокації на адресу Краснова пішли, коли стало очевидно, що він може вийти у другий тур обігнавши Філатова. З'явилася вже інформація, що ходять псевдо-агітатори від імені "Громадської сили" несуть, відверту дурість, хамлять людям", - додає він.
"Після дня міста кампанія "чорнухи" вийшла на новий рівень. Тепер у щоденному режимі з'являються фальшиві листівки нібито від Опоблока і від Вілкула потім від Краснова з відвертою нісенітницею. Можна сказати, що в професійному середовищі прекрасно знають, за характером і почерком кого найняли і розуміють, скільки це коштує. Кампанія тільки "чорного піару" такого масштабу, який бачимо сьогодні в Дніпропетровську, коштує від 5 мільйонів гривень в місяць і вище. І це не враховуючи інших витрат. І я не здивуюся, якщо в останній тиждень заявляться реєструватися в мери три-чотири однофамільця Вілкула. Цей прийом давно відомий, і його ми спостерігали в Чернігові. Не здивуюся появі людей у камуфляжі та з зброєю, як це було в чернігівській кампанії Корбана-Філатова", - підкреслює Золотарьов.
За його словами, історія виборів в Україні показує одну закономірність: "люди зробили ставку на такі методи, як правило, не виграють, вони тонуть, у своїй же бруду".