Контакт-центр "Запоріжгазу" опрацював 1,5 млн звернень
Найбільше звернень стосується звірки стану особового рахунку
За 11 місяців 2019 року оператори контакт-центру "Запоріжгазу" опрацювали 1,5 млн звернень споживачів газу області. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Споживачі Запоріжжя від початку року найчастіше звертались до контакт-центру щодо звірки особового рахунку – 3,2 тис. консультацій. Клієнти можуть отримати відповідь на будь-яке питання зателефонувавши за номером контакт-центру або написавши на електронну пошту", - йдеться у повідомленні.
У прес-службі зазначили, що в "Особистому кабінеті" на сайті 104.ua також є можливість отримати відповідь на усі запитання. Впродовж року оператори контакт-центру таким чином надали майже 1 тис. письмових відповідей. Крім того, в "Особистому кабінеті" є опція замовлення зворотного дзвінка Callback, нею скористались 4,3 тис. споживачів газу.
"Ми постійно вдосконалюємо свої онлайн сервіси, в цьому році відкрили наш канал у телеграмі, чат-бот 7104ua у месенджері Viber та мобільний додаток 104 Mobile Light для користувачів iPhone. Вже успішно працюють мобільний додаток 104Mobile для Android. У вайбері можна зареєструвати до 5 особових рахунків, а у додатку до iPhone ви можете відправити показники лічильника просто через камеру", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу АТ "Запоріжгаз" Олег Данилов.