Контакт-центр "Закарпатгазу" за три місяці опрацював 27,7 тисяч телефонних дзвінків клієнтів
З 1 жовтня минулого року, коли було впроваджено контакт-центр для споживачів природного газу Закарпатської області, його фахівцями отримано понад 27,7 тисячі дзвінків від клієнтів Товариства, а також контакт-центр опрацював та дав відповіді на 1,2 тисячі електронних листів споживачів. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії "Закарпатгаз".
"Найчастіше закарпатці звертались для повідомлення фактичних показань лічильника газу. В період з 1 жовтня 2015 року і донині операторами контакт-центру отримано та зафіксовано понад 18,3 тисячі показань лічильника в телефонному режимі та 133 - через електронну пошту", - йдеться в повідомленні.
У відомстві запевнили, що працюють над тим, щоб всі клієнти швидко та без зайвих зусиль мали змогу отримати необхідну їм інформацію.
"Впровадження такого сервісу дозволяє нашим споживачам у зручний спосіб зв'язатись з фахівцями компанії - в телефонному режимі, електронною поштою або повідомленням з особистого кабінету - та отримати консультації або відповіді на запитання", - коментує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Закарпатгаз" Тетяна Королович. - Найбільше звернень надходить впродовж робочого дня у будні, а у вихідні дні та у вечірній час інтенсивність звернень значно знижується. Нагадуємо - контакт-центр працює щоденно, включаючи вихідні та святкові дні, з 8:00 до 20:00".