Контакт-центр "Закарпатгазу" опрацював понад 260 тис. звернень клієнтів
Користувачами "Особистого кабінету" уже стали майже 47 тис. закарпатців
За п’ять місяців 2017 року до контакт-центру ПАТ "Закарпатгаз" звернулося 262 тис. споживачів газу. Найчастіше клієнти компанії телефонували щоб отримати консультацію, викликати контролера або вирішити технічні питання. Про це пише прес-служба компанії.
Так, з початку року з допомогою дистанційних сервісів споживачі газу більш ніж 430 тис. разів передали дані своїх приладів обліку до ПАТ "Закарпатгаз". Половина з них скористалася "Особистим кабінетом", попередньо зареєструвавшись на сайті 104.ua. В той час, як понад 56 тис. споживачів повідомили показання телефоном. Стрімкої популярності серед клієнтів також набрали нові сервіси компанії, створені лише у минулому році. Мова йде про короткий номер для надсилання СМС-повідомлень та голосове меню IVR. З їх допомогою показання лічильників передали 150 тис. та 11 тис. споживачів відповідно.
"Керівництво компанії розуміє, що запровадження нових зручних дистанційних сервісів не виключає й живого спілкування фахівців підприємства зі своїми клієнтами. Тому наприкінці квітня поточного року ми відкрили для своїх споживачів сучасний центр обслуговування. Відтепер увесь спектр послуг наші клієнти можуть отримати, звернувшись до фахівців центру", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Закарпатгаз" Тетяна Королович.
Лише за місяць фахівці центру вже надали 11,2 тис. послуг споживачам природного газу – мешканцям міста Ужгород та Ужгородського району.
На сьогодні новими користувачами "Особистого кабінету" уже стали майже 47 тис. закарпатців.