З початку року до контакт-центру "Волиньгазу" надійшло понад 200 тисяч звернень від клієнтів компанії, що майже дорівнює їх загальної кількості. Понад 60% звернень стосувались передачі показань приладів обліку газу та перевірки стану особових рахунків споживачів, повідомляє прес-служба компанії.
За вісім місяців цього року до контакт-центру "Волиньгазу" надійшло удвічі більше звернень, ніж за весь минулий рік.
З 200 тис. звернень до фахівців компанії понад 20 тис. - це смс, а також 5 тис. електронних листів і 2 тис. запитів через сервіс "Особистий кабінет". Решту ж звернень консультанти прийняли на "гарячу лінію", яка залишається найбільш затребуваною.
"Через постійні зміни законодавства, споживачі часто звертаються за роз’ясненнями щодо порядку нарахування пільг та субсидій та з проханнями повідомити про стан їх рахунку, а також пояснити як здійснюватимуться розрахунки за газ при наявності будинкових лічильників газу та як переоформити договори. Кожну проблему споживача ми намагаємось вирішувати із найменшими затратами часу для нього, розуміючи, що наше завдання допомогти клієнту, а не створити додаткові труднощі. Для цього ми запровадили дистанційні сервіси зв’язку аби не зобов’язувати споживача безпосередньо відвідувати наші абонентські відділення", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу "Волиньгазу" Юрій Петрук.