Контакт-центр "Волиньгазу" за півроку опрацював 230 тис. звернень
На передачу даних лічильників припадає понад 60% з усіх звернень споживачів
З початку 2017 року до контакт-центру "Волиньгазу" надійшло понад 230 тисяч звернень від клієнтів компанії, що практично дорівнює загальній кількості усіх споживачів природного газу Волинської області. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Якщо за перше півріччя минулого року до компанії надійшло лише 10 тисяч смс-повідомлень від споживачів на короткий номер 7104, то уже цього року їх кількість сягнула 77 тисяч. Збільшилась також кількість користувачів онлайн-сервісу "Особистий кабінет". Сьогодні цим віртуальним ресурсом користується 30 тисяч споживачів області.
"Нові та зручні сервіси в арсеналі нашого Контакт-центру вплинули на ріст звернень до компанії. Раніше мешканці віддалених міст та сіл зустрічались із труднощами при необхідності зв’язку із фахівцями, адже існував лише один багатоканальний номер телефону для усіх споживачів. Міжміський зв'язок був затратний для жителів районів, а перевантажені телефонні лінії ставали перепоною для оперативного вирішення "газових" питань. Сьогодні ця проблема у минулому завдяки альтернативним каналам обслуговування за допомогою мережі Інтернет, смс-зв’язку, сервісу IRV та додатково впровадженому мобільному номеру телефону", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Волиньгаз" Юрій Петрук.
Окрім того, значною мірою на ріст звернень до компанії вплинула і свідомість самих споживачів, адже поступово проблема із ігноруванням необхідності щомісячної передачі даних лічильників зникає.
За даними прес-служби, саме на передачу даних лічильників припадає понад 60% з усіх звернень споживачів. Решта звернень стосується питань щодо здійснення розрахунків за газ, нарахування пільг та субсидій, повірки лічильників, газифікації тощо.