ua en ru

Контакт-центр "Волиньгазу" за рік прийняв 330 тис. звернень споживачів

Контакт-центр "Волиньгазу" за рік прийняв 330 тис. звернень споживачів Контакт-центр "Волиньгазу" за рік прийняв 330 тис. звернень споживачів

Понад 75% звернень стосувались передачі даних приладів обліку

За рік до контакт-центру "Волиньгазу" надійшло 330 тисяч дзвінків та повідомлень від споживачів блакитного палива області. Понад 75% звернень стосувались передачі даних приладів обліку, повідомляє прес-служба компанії.

Згідно з даними компанії, у 2016 році контакт-центр "Волиньгазу" прийняв 330 тисяч звернень від споживачів, що удвічі більше, ніж у 2015 році. Зазначається, що для зручного контакту з клієнтами компанія запровадила декілька нових способів зв’язку.

Так, до стаціонарного телефону контакт-центру було додано мобільний багатоканальний номер. Крім того, до номерів телефону контакт-центру було підключено систему IVR, яка дозволяє споживачу передати показання за допомогою голосового меню. Також з’явилась можливість надсилати показання лічильника повідомленням.

У 2016 році волиняни у декілька разів збільшили користування Особистим кабінетом компанії на сайті, де зареєструвались 23 тисячі клієнтів "Волиньгазу".

"Ми цінуємо час наших клієнтів та продовжуємо працювати над створенням зручних сервісів. Сьогодні споживачам вже не обов’язково приїжджати до компанії та стояти в чергах за консультаціями. Відповіді на свої питання вони можуть отримати дистанційно. Таку можливість надає, наприклад, сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua, а консультації фахівців контакт-центру по телефону незмінно залишаються затребуваними для споживачів районів. В першу чергу для їх зручності кілька місяців тому було створено додаткову можливість телефонувати до компанії на номер мобільного телефону", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Волиньгаз" Юрій Петрук.