Споживачі газу Сумської області на 80% взаємодіють з компаніями переважно за допомогою існуючих онлайн-сервісів
У першому півріччі у контакт-центрі АТ "Сумигаз" надали 1,6 млн консультацій, у тому числі через сервіс Особистий кабінет на сайті 104.ua. про це повідомляє прес-служба компанії.
"Серед клієнтів залишаються популярними консультації у операторів контакт-центру, незважаючи на впровадження онлайн-сервісів компанії. У переважній більшості звертаються люди поважного віку. Пік навантаження на телефонні лінії припадає на перші дні кожного місяця – період передачі показань лічильників", - зазначив начальник управління клієнтського сервісу АТ "Сумигаз" Едуард Онищенко.
Разом з тим, за словами прес-служби, клієнти газорозподільної компанії охоче використовують онлайн-сервіси, щоб економити свій час. Споживачі газу Сумської області на 80% взаємодіють з компаніями переважно за допомогою існуючих онлайн-сервісів: особистих кабінетів, через додатки для Android і iOS.
"Використання сервісів дозволяє споживачам природного газу економити свій час - клієнтам доступна величезна кількість способів спілкування з компанією. Окрім контакт-центру, Особистого кабінету на сайті 104.ua, у поточному році розробили чат-бот 7104ua у месенджері Viber і мобільні додатки 104Mobile для користувачів Android та iPhone. У період передачі показань лічильників газу 95 тисяч клієнтів надають перевагу саме online-сервісами. Щомісяця цей показник зростає на 2-3%", - йдеться у повідомленні.
У прес-службі також зазначили, що контакт-центр для споживачів природного газу працює з жовтня 2015 року. Його послуги доступні всім понад 380 тисячам клієнтів АТ "Сумигаз". Оператори контакт-центру за багатоканальними телефонами (0542) 70-30-04 та 067 00 03 104 працюють з 8.00 до 20.00 годин 7 днів на тиждень.