Контакт-центр для споживачів природного газу ПАТ "Сумигаз" був відкритий в жовтні минулого року і за перший рік роботи обробив 350 тис. звернень клієнтів. Про це йдеться у повідомленні прес-служби компанії.
"Після початку роботи, з 15 жовтня 2015 року, до Контакт-центру звернулися понад 350 тис. споживачів газу. Більшість звернень - 72% - надійшли телефоном, а решта електронною поштою, або через сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua", - зазначив начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Сумигаз" Едуард Онищенко.
Як запевняють у прес-службі. використання сучасних сервісів для спілкування дозволяє споживачам природного газу економити свій час і консультуватись з фахівцями компанії по телефону та у режимі онлайн.