Оператори автоматизованого контакт-центру ПАТ "Рівнегаз" протягом квітня опрацювали звернення від 25 347 споживачів блакитного палива. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
По електронній пошті було передано 418 показань, 1052 клієнта скористалися послугами Особистого кабінету. З 1 квітня жителі Рівненщини отримали можливість передати показання газового лічильника з допомогою смс на короткий номер 7104. Тільки за місяць функціонування цієї послуги нею скористався 1541 клієнт.
У квітні контакт-центр перейшов у режим роботи інтерактивного голосового меню IVR (айвіар), яке з допомогою запису голосових повідомлень маршрутизує дзвінки всередині контакт-центру, використовуючи інформацію, яку клієнт вводить за допомогою тонального набору.
"На сьогоднішній день ми можемо надавати консультаційні послуги і приймати показання лічильників найрізноманітнішими способами. Позитивні відгуки ми отримали від споживачів про нещодавно створений смс-сервіс передачі показань лічильників. Нова послуга відкрила додатковий канал обміну даними з нашими клієнтами. На сьогодні, коли майже кожна людина має мобільний телефон, цей спосіб є самим доступним", - зазначив начальник управління клієнтського сервісу Володимир Новосад.