З початку року більше половини споживачів природного газу Хмельниччини скористалися послугами Контакт-центру компанії. Понад 70% звернень склали передача показань лічильників газу, інформація щодо стану особового рахунку, заборгованості за газ, а також консультації по пільгах та субсидіях, зазначає прес-служба "Хмельницькгазу".
Зазначимо, ПАТ "Хмельницькгаз" вибудовує свою роботу зі споживачами за допомогою цілого ряду сучасних дистанційних послуг, що надає можливість отримати оперативну та кваліфіковану консультацію з усіх питань діяльності компанії.
"Сьогодні у наших клієнтів є великий вибір доступу до необхідної інформації за допомогою дистанційних сучасних сервісів, адже законодавство на газовому ринку постійно змінюється",- інформує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Хмельницькгаз" Олександра Доценко.
Крім того, за її словами, нещодавно в області було відкрито три центри обслуговування клієнтів європейського зразка, в яких також можна мобільно та без черг отримати усю необхідну інформацію.