На думку політика, дороги, побудовані на умовах концесії, будуть відповідати високим стандартам
Законодавчі зміни щодо будівництва доріг за принципом концесії сприятимуть створенню умов для залучення інвестицій в галузь і країну в цілому, а також дозволять забезпечити належне утримання і своєчасний ремонт таких доріг та покращити їх технічний стан. Таку думку висловив один з ініціаторів законопроекту №6766, перший заступник голови фракції "Блок Петра Порошенка" Ігор Кононенко на сторінці у Facebook.
"Гордий бути співавтором цього надважливого закону. Його прийняття буквально означає, що відтепер в Україні з’являться сучасні автобани, не гірші ніж в наших найближчих європейських сусідів. Законом передбачене надання державою права на будівництво та експлуатацію доріг на підставі концесійного договору. І це реальна можливість залучити нові інвестиції для будівництва доріг загального користування державного значення, гарантія їх належного утримання та своєчасного ремонту", - написав Кононенко.
Він вважає, що дороги, побудовані на умовах концесії, будуть відповідати високим стандартам і будуватимуться в обхід населених пунктів, що дозволить водіям економити витрату пального та час.
"До концесії будуть передаватися виключно новозбудовані дороги, а розмір оплати за разовий проїзд визначатиме Кабінет міністрів України. Одразу попереджу можливу "зраду": обов’язковим буде забезпечення альтернативного безкоштовного шляху. Парламентарі виконали свою роботу, м’яч на половині поля "Укравтодору" та Славоміра Новака", - повідомив Кононенко.
27 лютого Верховна рада в першому читанні ухвалила проект закону №6766 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері будівництва та експлуатації автомобільних доріг". Законопроект був розроблений в рамках імплементації законодавства Євросоюзу в транспортній галуз. За відповідний закон проголосували 233 нардепи.
Законопроект передбачає вдосконалення законодавчого врегулювання будівництва та експлуатації автомобільних доріг загального користування державного значення на умовах концесії, а також - націлений на поліпшення інвестиційного клімату країни. На умовах концесії можуть передаватись для будівництва та експлуатації дороги загального користування державного значення, але це стосуватиметься лише будівництва нових доріг в Україні.
Автори законопроекту переконані, що будівництво концесійних доріг дозволить забезпечити баланс інтересів між державою і приватним сектором. В результаті Україна отримає якісні автомагістралі, а іноземні інвестори – можливість реалізації додаткових інвестиційних проектів.