У Конгресі США опублікували приклади російської політичної реклами в Facebook
Зокрема, оголошення зосередилися на таких питаннях, як імміграція, релігія і раса
Комітет з розвідки палати представників опублікував у середу невеликий зразок оголошень, які "в соціальній мережі Facebook поширювала російська "фабрика тролів" під час і після президентських виборів у США. Про це повідомляє телеканал CNN.
Наголошується, що випущені оголошення зосередилися на таких питаннях, як імміграція, релігія і раса, а деякі з них були конкретно спрямовані на Дональда Трампа, Хілларі Клінтон і Берні Сандерса.
Серед прикладів виявилася реклама сторінок Donald Trump America, яка закликала підписати петицію з вимогою викреслити Клінтон з виборчого бюлетеня. На сторінці було зазначено, що "продовження династії сім'ї Клінтон в американській політиці порушує головні принципи, викладені батьками-засновниками". У Facebook повідомили, що це оголошення було показано в новинних стрічках майже 35 тис. разів і обійшлася творцям в приблизно в 240 доларів.
Також у компанії Facebook заявили, що виявили понад 3 тис. оголошень пов'язаних з "петербурзькою фермою-тролів", що має зв'язки з урядом Росії, і що реклама була переглянута більш ніж 11 млн людей в період з 2015 по 2017 рік.
Очікується, що Комітет розвідки Палати представників випустить всі оголошення, які Facebook передала в Конгрес і в офіс Спеціального адвоката Роберта Мюллера.
Нагадаємо, сенатори США піддали інтернет-компанії Facebook, Google і Twitter жорсткій критиці. На їхню думку, інтернет-гіганти вжили недостатньо заходів, щоб російські агенти не втручалися в американський політичний процес.