Зупинена робота Barash Communications Technologies, Inc. (BCTI), 100-відсоткової дочірньої компанії МТС в Туркменії. Понад 2 млн абонентів МТС залишилися без стільникового зв'язку, а оператор почав вираховувати суму збитків за кожний день простою мережі, повідомляє РБК daily.
Раніше Міністерство зв'язку Туркменії без пояснення причин припинило дію виданої BCTI ліцензії терміном на місяць.
МТС подала до арбітражного суду при Міжнародній торговій палаті позов про порушення угоди з боку Міністерства зв'язку Туркменії, а також звернулася з позовом до Арбітражного суду Туркменії у зв'язку з вищезазначеним повідомленням про призупинення дії ліцензій BCTI, говориться в повідомленні російського стільникового оператора. Також з боку BCTI до суду при Міжнародній торговій палаті були подані позови до державних операторам "Туркментелеком" і "Алтин Асир" у зв'язку з необгрунтованим припиненням з їх сторони угод з BCTI про міжоператорські взаємодії. "Керівництво МТС продовжує вести переговори з Міністерством зв'язку та офіційними представниками уряду Туркменії з метою досягнення угоди сторін і продовження діяльності МТС в Туркменії", - говориться в повідомленні оператора.
Як пояснила директор зі зв'язків з громадськістю МТС Олена Кохановська, у поданих позовах містяться вимоги відшкодування збитків, точна сума яких визначиться пізніше, в тому числі з розрахунку кількості днів простою оператора у зв'язку з вимушеним відключенням. Також вона уточнила, що МТС за бажанням абонентів повертає їм суму залишку на рахунку за умови розірвання абонентського договору. Інформації про кількість відключених абонентів у штаб-квартири МТС вчора не було.