Компанія Мілоан стала однією з перших серед мікрофінансових організацій, які приєдналися до інформаційної кампанії "Знай свої права". Головна мета заходу — підвищення рівня фінансової грамотності споживачів кредитних послуг.
Ініціаторами проекту "Знай свої права" виступили Національний банк і Уповноважений Верховної Ради України. Ідею охоче підтримали фінансові компанії, які розмістили на своїх сайтах навчальні матеріали. З їх допомогою споживачі фінансових послуг можуть знайти відповіді на найпоширеніші запитання, пов'язані з мікрокредитуванням.
У межах інфокампаніі Miloan опублікувала на своєму сайті відеоролик, в якому простими словами пояснюється: що таке мікрокредит, що потрібно для його оформлення, за якою схемою відбувається нарахування відсотків, які права мають споживачі і що робити в разі їх порушення.
Нагадаємо, що Мілоан — це топова компанія, яка працює на ринку мікрокредитування близько 5 років. Вона надає послуги на доступних і прозорих умовах, завдяки чому має безліч позитивних відгуків від позичальників.
Здійснивши вхід в особистий кабінет Miloan, можна оформити позику всього за 5 хвилин. Максимальна сума становить 20000 гривень. Користуватися коштами можна від 1 до 30 днів. У Мілоан є ліцензія Нацкомфінпослуг і всі необхідні документи для видачі мікрокредитів на законних підставах. Документи розміщені у відкритому доступі на сайті компанії.
Мілоан видає кредити цілодобово, навіть у вихідні та святкові дні. Подати заявку може кожен житель України у віці від 18 до 65 років, незалежно від того, де він знаходиться і навіщо йому знадобилися гроші. Отримати кредит можна на покупку подарунка близькій людині, поїздку додому, оплату навчання, різних покупок і послуг.
Особливості кредитування Мілоан:
Відстежувати статус кредиту, здійснювати платежі і подавати заявки на нові мікропозики можна з особистого кабінету. У Мілоан він досить зручний і багатофункціональний. Аккаунт створюється автоматично після першого звернення.
Мілоан цінує свою репутацію і при будь-яких обставинах діє в рамках закону. Права та побажання клієнтів завжди на першому місці.