Нові вимоги наберуть чинності 20 лютого 2018 року
Компанія Google змінила вимоги до користувачів YouTube, які претендують на участь в партнерській програмі сервісу, що дозволяє видеоблогерам отримувати прибуток від демонстрації реклами. Про це йдеться в повідомленні, опублікованому в блог компанії.
"З сьогоднішнього дня ми вводимо нові правила монетизації контенту. Тепер для участі в програмі каналу має бути 4 тис. годин перегляду за останні 12 місяців і 1 тис. передплатників", - йдеться в повідомленні.
Так, повідомляється, що нові вимоги були визначені після ретельного аналізу і обговорення цього питання з авторами YouTube, зокрема, власники каналів, у яких менше передплатників і менше годин перегляду, не зможуть отримувати прибуток від демонстрації реклами в своїх відео.Зазначено, що нові вимоги наберуть чинності 20 лютого 2018 року.
В компанії Google вважають, що нові граничні значення дозволять краще визначати, які користувачі "вносять позитивний внесок у розвиток нашої спільноти", і не допускати, щоб на рекламі заробляли недобросовісні користувачі.
"Ці зміни зачеплять значну кількість каналів. Проте 99% з них - це канали, дохід яких за минулий рік склав менше 100 доларів. При цьому 90% з них за останній місяць заробили менше 2,5 доларів", - підсумували в YouTube.
Нагадаємо, на початку листопада Google заявив про запуск в Україні глобального платіжного сервісу Android Pay.