Facebook посилить заходи по забезпеченню безпеки напередодні проміжних виборів у конгрес
Компанія Facebook посилить заходи по забезпеченню безпеки виборчої системи напередодні проміжних виборів у конгрес США в листопаді 2018 року. Про це йдеться в заяві на сайті компанії.
Так, директор з виробництва Роб Лізерн розповів, що компанія буде поліпшувати процес перевірки реклами, що розміщується в соціальній мережі. У зв'язку з президентськими виборами в США рекламодавцям, які хочуть розмістити політичну рекламу, навесні буде необхідно підтвердити свою особу і місцезнаходження, а також якого саме кандидата або компанію вони представляють.
"Після отримання дозволу, пов'язана з виборами реклама буде явно виділена в новинних стрічках користувачів Facebook і Instagram... В позначенні також буде вказана людина, компанія чи організація, яка заплатила за рекламу", - розповів Лізерн.
Крім того, влітку компанія представить архів всієї політичної реклами, у якому буде зазначено кількість грошей, заплачених за неї, та охоплення аудиторії. Зазначені дані будуть доступні протягом чотирьох років.
Нагадаємо, Facebook опублікував нову сторінку налаштувань для свого мобільного додатку, а також додав нову панель моніторингу під назвою "Доступ до інформації", де користувачі можуть знайти усі матеріали, які вони передали Facebook, наприклад, фотографії, коментарі та повідомлення, що в одному місці.