Вартість бренду Amazon становить 315 млрд доларів
Американська компанія Amazon стала найдорожчим світовим брендом, визначимо концерни Apple і Google. Це випливає з рейтингу BrandZ Top Global Brands за 2019 рік, передає РБК-Україна.
Згідно иследованию вартість бренду Amazon становить 315 млрд доларів. Ще в 2018 році компанія займала третє місце в списку.
"Розумні придбання, призвели до появи нових джерел доходу, чудове обслуговування клієнтів і здатність випереджати конкурентів шляхом пропозиції різноманітною екосистеми товарів і послуг, дозволили Amazon послідовно збільшувати вартість свого бренду", - наголошується в доповіді.
На другому місці в списку BrandZ Top Global Brands 2019 року знаходиться концерн Apple (309,5 млрд доларів), на третьому - Google (309 млрд).
В рейтинг найдорожчих світових брендів також увійшли 15 китайських і 8 німецьких компаній, у тому числі SAP (16 місце), Deutsche Telekom (25), Daimler (54), BMW (55), DHL (88), Siemens (92), Aldi (96) і Adidas (100).
Нагадаємо, раніше РБК-Україна повідомляло, що Федеральна торгова комісія планує почати антимонопольну перевірку щодо Amazon і Facebook, а Міністерство юстиції США - щодо Apple і Google.