Співробітники компанії брали хабарі в обмін на конфіденційну інформацію стосовно продажів на платформі
Найбільший американський інтернет-магазин Amazon розпочав розслідування з приводу того, що співробітники компанії брали хабарі в обмін на конфіденційну інформацію стосовно продажів на платформі. Про це повідомляє видання Wall Street Journal.
Вказано, що незалежні продавці також отримували можливість видаляти негативні відгуки і відновлювати видалені акаунти за хабарі в розмірі від 80 до 2 тисяч доларів. Особливо поширена практика була в Китаї.
У компанії наголосили, що вимагають від співробітників дотримуватися високих етичних стандартів. Порушникам загрожує звільнення та юридичні або судові санкції. Також покарають і продавців, які вдавалися до нечесних дій. Так, їх акаунти та відгуки про їхні товари видалять, а кошти заморозять.
Згідно з даними Wall Street Journal, Amazon розпочала розслідування у травні цього року, дізнавшись про наявність такої практики в Китаї. Щоб зв'язатися зі співробітниками компанії, незалежні продавці скористалися китайським додатком для обміну повідомленням WeChat.
Нагадаємо, на початку вересня ринкова капіталізація онлайн-ритейлера Amazon перевищила 1 трлн доларів. Відзначимо, що до Amazon з американських компаній цю позначку вдалося подолати тільки Apple.
Amazon у другому кварталі цього року показав прибуток, який удвічі перевищив очікування біржі. Зокрема, у другому кварталі Amazon отримав прибуток у розмірі 2,5 млрд доларів, тоді як за аналогічний період минулого року компанія заробила лише 197 млн доларів.