За рік вартість бренду Google виросла на 7% до 245,6 млрд доларів
Компанії Google, Apple, Microsoft, Amazon і Facebook увійшли в п'ятірку найдорожчих брендів світу за версією рейтингу BrandZ Global Top 100 Brands 2017. Рейтинг підготували британське рекламне агентство WPP і фірма маркетингових досліджень Kantar Millward Brown.
Відзначається, що за рік вартість бренду Google виросла на 7% до 245,6 млрд доларів, Apple - на 3% до 234,7 млрд доларів, Microsoft - на 18% до 143,2 млрд доларів. При цьому зазначено, що найбільше зростання продемонстрував бренд Amazon, подорожчавши на 41% (40,3 млрд доларів) до 139,3 млрд доларів. Разом з тим бренд Facebook, який посів п'яте місце, виріс в ціні тільки на 27% до 129,8 млрд доларів. Так, сукупна вартість брендів компаній першої п'ятірки списку становить 25% від всіх, що увійшли до топ-100.
Крім того, повідомляється, що найбільше зростання за рік продемонстрував бренд Adidas: він набрав 58% і оцінюється в 8,3 млрд доларів.
Згідно з повідомленням, у рейтингу домінують компанії з США - 54 бренди зі ста - і дають 71% сукупної вартості брендів. За рік вони зросли на 12%, в той час як вартість брендів з інших країн, за винятком Китаю, у середньому впала на 1%.
Варто відзначити, що рейтинг складено на основі даних опитування 3 млн осіб по всьому світу, а також аналізу фінансових показників кожної компанії за інформацією Bloomberg і Kantar Worldpanel. В рамках опитування укладачі з'ясували ставлення респондентів до 120 тисяч брендів по всьому світу. При визначенні вартості бренду вони називають його сприйняття споживачем одним з найважливіших чинників.
Нагадаємо, в кінці травня федеральний канцлер Австрії Крістіан Керн заявив, що зростаюча монополізація Facebook, Google і Youtube несе додаткові ризики.