Колекція раритетних мотоциклів з Севастополя була куплена законно. Про це заявив ялтинський бізнесмен, власник компанії "Майстер Пай" Анатолій Образок, який придбав колекцію.
"Я офіційно придбав раритетні мотоцикли. Були варіанти їх або перепродати або зробити навесні музей у Ялті, де я живу. Ми вже зверталися до влади міста з проханням виділити земельну ділянку для цього. Проект був схвалений і архітектором Ялти. При купівлі мотоциклів був підписаний договір купівлі-продажу, є специфікація, в якій зазначено весь перелік техніки, що придбається, акт прийому-передачі - тобто все, що належить у такому разі... З яким умислом хтось придумав галас навколо цієї справи я не знаю. Якщо для Севастополя приватний клуб мототехніки так важливий, то я готовий їх повернути у разі повернення продавцем заплаченої мною суми", - сказав Образок.
"Я не ховаюся: я офіційно перевозив мотоцикли на двох фірах, одна з яких належить мені, а другу я спеціально найняв. Мотоцикли на зиму розмістив на належній мені базі", - сказав Образок. Він додав також, що "якщо минулий власник захоче викупити назад колекцію, то крім її вартості я хотів би отримати компенсацію за транспортні витрати. Всі зазначено в транспортних накладних та договорі. Всі матеріали я відкрито надав правоохоронним органам".
Бізнесмен не захотів назвати суму угоди, але за оцінками експертів, тільки вартість колекції може становити кілька мільйонів гривень. Транспортні витрати потягнуть ще на 50-70 тисяч гривень.
Інформацію про те, що новий власник мав дозвіл на вивезення мотоциклів з приватного Клубу-музею підтверджують і в Управлінні МВС Севастополя - пише "Комсомольська правда в Україні".
Колишнім господарем мотоциклів є дніпропетровський бізнесмен Олександр Турчин, який влітку 2012 року орендував у Севастополі для свого Клубу-музею "Колесо і мотор" приміщення за адресою : Льва Толстого, 64. Вартість відвідування музею була 50 грн і відвідувачі були в основному влітку. За інформацією власників приміщення, до осені 2013 року заборгованість Турчина за оренду приміщень склала близько 400 тисяч гривень.
Нагадаємо, що інформація в ЗМІ про зникнення мотоциклів з'явилася після заяви в чергову частину 31-річного жителя Алушти, який працює будівельником в триповерховому будинку, на другому поверсі якого розташовувався мотоклуб. Він повідомив, що зробив заяву на прохання Олександра Турчина.
При цьому заяви в міліцію від власника колекції не надходило.
Голова Севастопольської держадміністрації Володимир Яцуба також припускає, що ситуація пов'язана "із складнощами відносин між орендарем приміщення і господарем мотоциклів. Сашко (Олександр Турчин, - ред), який їх привозив сюди, сказав: я не хочу фігурувати. Шкода, класний був музей. Родзинка під байк-шоу".
За словами очевидців, техніку - а це 63 мотоцикла вагою близько 200 кілограмів - вивозили відкрито і охорона музею, найнята господарем колекції, не перешкоджала вивезення експонатів. Навантаження мотоциклів спокійно йшла два дні. Природно, все це бачили багато людей. Кожен мотоцикл ретельно упаковувався, з допомогою скотча обматывался матрацами, після чого кріпився растяжными ременями.
вузівської підготовки зазначають роботодавці в багатьох сферах, і вони будуть зацікавлені взяти участь у розробці професійних стандартів, якщо це допоможе їм отримувати кваліфіковані кадри", - вважає Ірина Жадан.
Як повідомлялося, в 2011 році компанія СКМ Ріната Ахметова в рамках проекту "Паспорт професії" ініціювала розробку професійних стандартів для восьми спеціальностей за напрямами металургія, енергетика і журналістика. В них були включені вимоги роботодавців до майбутніх фахівців. З вересня 2013 року в ряді пілотних внз розпочалося навчання за освітніми програмами, складеними з урахуванням професійних стандартів.