ua en ru

Кількість скарг на масові акції в центрі Києва різко збільшилася, - Контактний центр

За період новорічних свят кияни найбільше скаржилися в Контактний центр міста Києва 15-51 на житлово-комунальні проблеми. Однак разом з тим останнім часом різко зросла кількість дзвінків зі скаргами на масові акції в центрі міста. Про це повідомив директор міського Контактного центру Єгор Стефанович.

"Наш Контактний центр працює в цілодобовому режимі. Під час новорічних свят кияни скаржилися переважно на проблеми з гарячим водопостачанням, на неналежне утримання будинків, прибирання під'їздів та прибудинкових територій, вивезення сміття. Також перед Новим роком зросла кількість скарг на несанкціоновану торгівлю. Але це традиційні для Києва проблеми. Але разом з цим останнім часом наші аналітики зафіксували істотне зростання стурбованості киян ситуацією в центрі міста", - каже Стефанович.

За словами директора КБУ "Контактний центр міста Києва", для обліку звернень, пов'язаних з ситуацією на Майдані, було навіть прийнято рішення ввести окрему рубрику.

"Найбільше дзвінків на тему Майдану - від мешканців прилеглих вулиць, які відчувають істотні побутові незручності від того, що поруч з їх будинками проходить настільки тривала акція протесту. Вони скаржаться, що через перекриття руху до них не можуть дістатися "швидкі", сміттєвози, інші комунальні служби. Біля багатьох будинків в центрі зникли сміттєві баки і з'явилися сміттєві купи. Також люди скаржаться, що не можуть випустити дітей погуляти, тому що серед учасників акцій протесту багато асоціальних елементів", - перераховує основні теми дзвінків Стефанович.