За останні півроку кількість рекламодавців у соцмережі зросла на 500 тис
Кількість активних щомісячних рекламодавців в соціальній мережі Instagram досягла 1 млн, сообщает видання Techcrunch.
За останні півроку кількість рекламодавців у соцмережі зросла на 500 тис, а за більш ніж рік – на 800 тис.
Як зазначає видання, такі показники зростання в самій компанії пояснюють декількома факторами. Зокрема, легкістю розміщення оголошень в соціальній мережі, а також тим, що більшість користувачів (80%) активно підписуються на бізнес-акаунти. Крім того, розміщення в Instagram сприяє більшому спонукання користувача відвідати сайт компанії і, як наслідок, підвищується ймовірність покупки.
Соціальна мережа планує і далі розширювати послуги для рекламодавців. Зокрема, незабаром у бізнес-акаунтів з'явиться кнопка, за допомогою якої користувачі зможуть купувати товари безпосередньо через Instagram.
Нагадаємо, Instagram запустив рекламу у розділі Stories.