Кількість споживачів готових купувати продукти харчування та напої онлайн за два роки зросла на 44%, - дослідження
За останні два роки кількість споживачів готових купувати продукти харчування та напої онлайн збільшилася на 44%. Про це йдеться в новому дослідженні компанії Nielsen. Чверть (25%) глобальних респондентів збирається в найближчі 3-6 місяців купувати продукти харчування і напої за допомогою електронних пристроїв з доступом в Інтернет (комп'ютер, мобільний телефон, планшет і т.д.). Крім того, 61% глобальних респондентів використовує Інтернет для пошуку інформації при покупці продовольчих/непродовольчих товарів.
Глобальне дослідження Nielsen про вплив Інтернету на покупку продовольчих/непродовольчих товарів виявило, що зростаючий інтерес до придбання товарів за допомогою електронних девайсів, відзначений у таких продуктових категоріях як косметика і товари для догляду за шкірою (+3% до 25% в порівнянні з 2010 роком), програмне забезпечення (+18% до 29%), квитки на розважальні заходи (+10% до 30%), комп'ютерне обладнання/ігрові приставки (+6% до 25%), відео/музика - CD, VCD, DVD ( +5% до 23%); машини/мотоцикли та аксесуари до них (+4% до 11%) і, нарешті, одяг/аксесуари/взуття/ювелірні прикраси (+1% до 37%). Кожен п'ятий (20%) респондент планує придбати електронну книгу або оформити онлайн підписку.
Тенденції в поведінці російських і українських споживачів багато в чому збігаються з глобальними. Так, росіяни воліють купувати за допомогою електронних пристроїв квитки на розважальні заходи (35%), побутову техніку (34%), комп'ютерне обладнання/ігрові приставки (34%), а також одяг/аксесуари/взуття/ювелірні прикраси (33%). Перше місце серед переваг українських споживачів займає покупка побутової техніки (49%), слідом йдуть покупка одягу/аксесуарів/взуття/ювелірних прикрас (39%), а також мобільних телефонів і аксесуарів до них (36%).
Крім того, дослідження Nielsen у 1 кв. 2012 р. показало, що більше половини (61%) глобальних респондентів за останній місяць використовували інтернет для пошуку інформації при покупці продовольчих/непродовольчих товарів (наприклад, вивчаючи ціни або читаючи відгуки інших покупців). Крім того, 44% респондентів дивляться в Інтернеті інформацію про конкретний продукт, 43% шукають різні пропозиції онлайн, 33% споживачів читають рекламні проспекти і флаєри на сайтах магазинів, 33% заходять в Інтернет у пошуках купонів, 26% вивчають сайти виробників, 18% залишають відгуки в соціальних мережах і 11% користуються електронним списком покупок.
Як і в світі, більшість споживачів Росії (79%) і України (84%) використовують електронні пристрої для пошуку інформації.
Близько половини (47%) респондентів витрачають більше чверті всього часу з пошуку інформації в Інтернеті, використовуючи електронні пристрої (мобільні телефони, планшети і т.д.). Серед респондентів, що використовують Інтернет для пошуку інформації, пов'язаної з покупкою продовольчих/непродовольчих товарів, більше половини (63% - 91% залежно від виду діяльності) роблять це щотижня або щомісяця. Третина респондентів у світі відповіли, що використовують Інтернет щодня для пошуку інформації (37%) і пропозицій (31%), а також для написання відгуків в соціальних медіа (33%).
Кожен третій респондент в Україні 25% часу шукає інформацію за допомогою електронних девайсів.
Глобальне дослідження Nielsen про вплив Інтернету на покупку продовольчих і непродовольчих товарів проводилось з 10 по 27 лютого 2012 р. Всього було опитано більше 28 тис. онлайн споживачів з 56 країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Європи, Латинської Америки, Близького Сходу, Африки та Північної Америки. Вибірка формувалася за статевовіковими квотами для кожної країни, з урахуванням кількості користувачів Інтернету в конкретній країні.
Читайте також: Зростання цін на продукти харчування досяг історичного максимуму, - Світовий банк