Кількість користувачів онлайн сервісів "Київоблгаз Збуту" зросла майже на третину
Всі Центри обслуговування клієнтів "Київоблгаз Збуту" перешли на дистанційний режим роботи
Для клієнтів "Київоблгаз Збуту" діє спрощена процедура реєстрації в Особистому кабінеті 104.ua, а також вайбер-бот 7104ua, мобільні додатки та інші дистанційні сервіси. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Під час карантину аби запобігти поширенню вірусу COVID-19 всі Центри обслуговування клієнтів "Київоблгаз Збуту" перешли на дистанційний режим роботи. Тож для сплати за газ, передачі показань лічильників спрощена реєстрація в Особистому кабінеті 104.ua, та діє ряд дистанційних сервісів: мобільний додаток 104Mobile для Android, мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone та чат-бот "7104ua" у Viber.
"З метою запобігання та поширення хвороби з 13 березня Центри обслуговування клієнтів та абонентські відділи перейшли на дистанційне обслуговування. Оператори Центрів обслуговування клієнтів консультують споживачів природного газу через контакт-центр" - розповідає директор ТОВ "Київоблгаз Збут" Денис Смоляков.
У компанії зазначають, що всю необхідну інформацію споживачі природного газу можуть отримати за номерами контакт-центру: 044 39 49 104, або ж написати на електронну пошту: contact@kvgaszbut.104.ua за словами прес-служби, з початку режиму роботи на дистанційному обслуговуванні оператори надали консультації та допомогли вірити питання майже 20 тис споживачів природного газу. Найбільше клієнтів цікавила інформація консультативного характеру стосовно особистого кабінету на сайті 104.ua та квитанцій.