Минулого року оператори Контакт-центру опрацювали понад один мільйон дзвінків від клієнтів компанії
У 2017 році користувачами "Особистого кабінету" стали 22,5 тис. клієнтів "Житомиргазу". За минулий рік кількість нових клієнтів, що користуються цим сервісом росла більше ніж на 50%. Сьогодні ним користується 68,5 тис. клієнтів "Житомиргазу". Про це повідомляє прес-служба компанії.
Вже четвертий рік кожен клієнт "Житомиргазу" має можливість контролювати свій особовий рахунок онлайн. За допомогою "Особистого кабінету" клієнти компанії можуть передати показання лічильника, сплатити за спожитий газ, перевірити стан свого особового рахунку, дізнатися, розмір субсидії чи пільги.
"Переважна більшість споживачів газу реєструється на сайті саме для передачі показань лічильника. В січні 40% показань лічильників газу були передані до "Житомиргазу" через "Особистий кабінет". Зареєструватися на сайті компанії споживач може самостійно, проконсультувавшись із менеджером контакт-центру або скориставшись "Тонким клієнтом" у Центрі обслуговування клієнтів", – зауважує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Житомиргаз" Сергій Пікуль.
Окрім інтернет ресурсу доволі популярними серед споживачів природного газу Житомирщини є й інші дистанційні сервіси. Минулого року оператори Контакт-центру опрацювали понад один мільйон дзвінків від клієнтів компанії. Клієнти "Житомиргазу" також 240 тис. разів надсилали показання приладів обліку газу за допомогою СМС, більше 170 тис. разів – за допомогою голосового меню, більше 140 тис. разів – за допомогою електронної пошти.