Кількість переходів по рекламних посиланнях в Google в II кварталі 2013 р. виросла на 23%. Водночас вартість одного кліка продовжує знижуватися, пише РБК daily.
"Досить легко знайти ідеї, але досить складно реалізувати їх і донести до мільярдів людей. Було б здорово, якби ми могли просто клацнути пальцями і в одну мить зробити все, але в реальності це складна робота, і саме нею ми і займаємося", - заявив гендиректор Google Ларрі Пейдж на телеконференції з інвесторами. Розцінки на рекламу Google почали падати ще в кінці 2011 р. через масове поширення смартфонів і планшетів. Клієнти Google з обережністю ставилися до цього каналу доставки реклами і платили за нього менше.
У лютому цього року Google внесла серйозні зміни в свій сервіс AdWords, представивши так звані посилені кампанії. Останні дають можливість клієнтам розміщати рекламу для ПК, планшетів і смартфонів, а також керувати нею разом. До цього кожен сегмент замовлявся окремо. У результаті за другий квартал новими можливостями скористалися три чверті з 6 млн рекламних клієнтів Google - втричі більше, ніж за перший квартал, розповів Ларрі Пейдж. Загальна ж кількість переходів по рекламних посиланнях виросла в кварталі на 23%.
Однак, незважаючи на зростання обсягів рекламного бізнесу, у тому числі в сегменті мобільних пристроїв, ціна кліка - сума, яку рекламодавці платять за кожен перехід з комерційної посиланням з сайтів Google, - продовжила зменшуватися. Показник впав на 6% в порівнянні з тим же кварталом минулого року після зниження на 4% у першому кварталі. Відповідно, ставка на об'єднання контекстної реклами для ПК і мобільних пристроїв не змогла підвищити розцінки на останню. "Ми змушені припустити, що посилені кампанії можуть і не забезпечити зростання розцінок, на який багато хто розраховував", - цитує Reuters аналітика JMP Securities Рональда Джозі.
Читайте також: Чистий прибуток Google в II кварталі виріс на 13,7%
У цілому ж Google збільшила прибуток на 16%, до 3,2 млрд дол., при зростанні виручки на 19%, до 14,1 млрд дол. Обидва показники виявилися відчутно нижчими за прогнози аналітиків. Після публікації квартальної звітності акції компанії, що подешевшали на торгах у четвер приблизно на 1%, втратили ще 1,6% у п'ятницю. Інвесторів також засмутив зростання операційних збитків належить інтернет-гіганту Motorola Mobility - з 199 млн дол. роком раніше до 342 млн дол.
Експерти відзначають, що готових рецептів серйозного поліпшення монетизації мобільної реклами поки немає. "Мобільна реклама сама по собі поки що неефективна: ті види розміщень, що не дратують користувача, не працюють, а фулскріни та інші варіанти, що лізуть в очі, погано сприймаються користувачами, аж до скарг і відмови від користування сервісом. Фактично мобільна реклама сьогодні більш-менш ефективна тільки в додатках у спеціальних форматах", - пояснив РБК daily керівник проекту REPUBLER в рекламній мережі "Каванго!" Дмитро Главацький.