Сервіс дозволяє вирішувати нагальні питання по газу дистанційно, що актуально на час карантину
Від початку року до онлайн-сервісу 7104ua у Viber долучились 3,4 тис. клієнтів "Волиньгаз Збуту". Таких користувачів уже 13,9 тис. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Чат-бот дає можливість клієнтам компанії передавати показання лічильника, контролювати стан свого особового рахунку, а також сплачувати за газ і за його доставку. Окрім того, з одного акаунта у Viber можна зареєструвати одразу п'ять особових рахунків.
"Цей віддалений сервіс стає все популярнішим серед наших клієнтів. Станом на початок березня 13,9 тис. споживачів газу вже успішно ним користуються. Найголовніше, що не потрібно нікуди йти, можна дистанційно сплатити за газ, сформувати квитанцію, передати показання лічильника. І не лише за своїм особовим рахунком, а й допомогти в цьому рідним і батькам. Зараз, у період карантину це вкрай важливо! Не можна нехтувати всіма рекомендованими заходами безпеки, бережіть себе!", - наголошує директор "Волиньгаз Збут" Микола Тищук.
У прес-службі зазначили, що користувачі чат-боту 7104ua нещодавно отримали можливість завантажувати рахунки за доставку газу у форматі PDF і відразу здійснювати оплату з мінімальною комісією.
За словами прес-служби, стати користувачем чат-боту 7104ua у Viber може кожен клієнт "Волиньгаз збуту". Для цього достатньо відсканувати QR-код. Далі можна сплачувати за газ та за його доставку з будь-якої точки в режимі 24/7, бачити рух коштів, обирати комісію при сплаті у найзручнішому сервісі, а також здійснювати всі операції в безпечному режимі.
"Найпопулярнішим онлайн-сервісом, як і раніше, залишається Особистий кабінет, в якому можна зареєструватися на сайті 104.ua. Адже він має ще більш широкий функціонал, і, окрім передачі показань лічильника та оплати за газ, дає можливість клієнтам надіслати повідомлення газовій компанії та замовити зворотний дзвінок Контакт-центру, завантажити та роздрукувати квитанції не лише на оплату газу, а також його доставку", - йдеться у повідомленні.