Два найбільших виробника залізничних потягів у Китаї отримали замовлення на 258 високошвидкісних поїздів, сукупна вартість яких становить 44,3 млрд юанів (7,3 млрд дол.), повідомляє "Росія 24".
Два найбільших виробника залізничних потягів у Китаї отримали замовлення на 258 високошвидкісних поїздів, сукупна вартість яких становить 44,3 млрд юанів (7,3 млрд дол.), повідомляє "Росія 24".
CSR Corp отримала підряд на виготовлення 83 поїздів з максимальною швидкістю 350 км/год і 78 поїздів з максимальною швидкістю 250 км/год на загальну суму 25,9 млрд юанів. China CNR доручили трохи менший обсяг робіт вартістю 18,4 млрд юанів.
Дане замовлення з боку китайських залізниць стало другим за обсягами у цьому році. Залізнична мережа швидко розвивається: на цьому тижні почався рух по лінії, що зв'язує Сяминь і Шеньчжень. Попит на нові поїзди залишиться сильним і в наступному році, так як Міністерство шляхів сполучення КНР продовжить розвивати мережу залізниць.
1 грудня розпочалося будівництво лінії довжиною 257 кілометрів між портовими містами Тяньцзінь і Циньхуандао. Таким чином, загальна протяжність високошвидкісних магістралей в Китаї перевищить 10 тис. кілометрів.
Будівництво високошвидкісних магістралей і закупівля нових составів відновилася в серпні цього року після дворічної перерви, викликаної крахом поїзда в 2011 р., що забрав життя 40 осіб.
Сукупна довжина колій залізничних ліній (як високошвидкісних, так і традиційних) в КНР в цьому році зросла на 5,5 тис. кілометрів до 100 тис. кілометрів.