Олександр Клименко, будучи кандидатом в Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 6,9 тис. грн.
Олександр Клименко, будучи кандидатом в Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 6,9 тис. грн. Про це йдеться у звіті про використання коштів виборчого фонду кандидата на пост Президент України Клименка, опублікованому в газеті "Голос України".
З цієї суми на виготовлення матеріалів перевиборчої агітації Клименко витратив 1 тис. грн; на використання засобів масової інформації - 5,9 тис. грн.
Разом з тим, на інші послуги, пов'язані з передвиборчою агітацією та на іншу передвиборчу агітацію Клименко, згідно зі звітом, не витратив ні копійки.
Нагадаємо, на виборах Президента України, які відбулися 25 травня 2014 р., за Клименка проголосували 10 тис. 545 виборців (або 0,05%). Таким чином, на кожен отриманий Клименком голос прийшлося по 65 коп. з витрачених ним на вибори 6,9 тис. грн.