Клієнти "Хмельницькгазу" подали до контакт-центру близько 250 тис. звернень
Клієнти "Хмельницькгазу" подали до контакт-центру близько 250 тис. звернень. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Зокрема, найбільше звернень, понад 57%, склала інформація про надання щомісячних показань лічильника та консультацій щодо стану особового рахунку споживача. Крім того, майже 4,5 тис. клієнтів, отримали онлайн відповіді на свої запитання через Особистий кабінет на сайті 104.ua, попередньо зареєструвавшись.
Якщо з початку роботи Контакт-центру в місяць зверталось 13 тис. споживачів, то цьогоріч у листопаді ця цифра склала вже понад 35 тис. звернень. Наразі, за останній місяць показання лічильника газу через СМС-повідомлення на номер 7104 надали 8% споживачів, скористалися послугами цілодобового голосового меню IVR - 5% подолян, консультації щодо стану заборгованості отримали 5,5%, щодо пільг та субсидій – 4% клієнтів.
"Все більше наших споживачів щодень переконуються у зручності та мобільності цілого комплексу тих дистанційних послуг, які надає Контакт-центр ПАТ "Хмельницькгаз", - інформує начальник управління клієнтського сервісу компанії Юлія Стрілець. – Адже повністю відпадає потреба добиратися у газові компанії, особливо взимку з віддалених сіл та районів, щоб надати показання лічильника чи дізнатися стан особового рахунку. Необхідно просто уважно знайомитися з інформацією, розміщеною на платіжках за газ, нашому офіційному сайті, всеукраїнському сайті споживачів газу 104.ua".