Клієнти АТ "Запоріжгаз" сплатили 73% отриманих послуг з доставки газу
На час карантину компанія призупинила нарахування штрафних санкцій за несвоєчасну оплату послуг
Споживачі АТ "Запоріжгаз" оплачують менше трьох чвертей наданих послуг з доставки газу. У той же час, під час карантину, коли більшість клієнтів перебуває вдома, зростає значення безперебійності роботи газових мереж. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Незважаючи на карантин більше 150 фахівців АТ "Запоріжгаз" працюють, щоб забезпечити безперебійне постачання газу для клієнтів. На час карантину АТ "Запоріжгаз" призупинило нарахування штрафних санкцій за несвоєчасну оплату послуг. Споживачам, які мають заборгованість за послуги, також не будуть відключати газ", - йдеться в соощении.
За словами прес-служби, компанія робить все можливе, щоб "допомогти споживачам у ці важкі часи".
"Оплатити рахунки можна дистанційно за допомогою онлайн сервісів: особистий кабінет на сайті 104.ua, мобільні програми для Android та iOS, а також вайбер-бот. Ми екстрено розробили експрес-реєстрації: споживачеві згенерують Особистий кабінет під час дзвінка в контакт-центр"- говорить комерційний директор АТ "Запоріжгаз" Антон Кий.
У прес-службі зазначили, що працівники "Запоріжгазу" 24 години на добу і 7 днів на тиждень виїжджають на виклики, ліквідують витоку газу, ремонтують газопроводи, обслуговують газорегуляторні пункти, які знижують і підтримують необхідний тиск у мережах.
"Єдине, що змінилося у роботі служби - послуги споживачам надаються дистанційно. Працівники АТ "Запоріжгаз" докладають всі зусилля, щоб в домі кожного споживача був газ. У свою чергу в АТ "Запоріжгаз" закликає споживачів вчасно оплачувати доставку газу Для забезпечення стабільної роботи компанії та виплати заробітної плати її працівникам потрібні кошти. Скачати рахунку для оплати послуг в особистих кабінетах" можна на сайті 104.ua і viber чат боте 7104ua", - йдеться в повідомленні.