У Києві продовжують розвивати smart-інфраструктуру
У Києві впроваджуються сервіси із залученням новітніх технологій, щоб зробити місто безпечним та сучасним. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив під час відкриття форуму Kyiv Smart City, повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації.
Зокрема, мер нагадав, що 2 роки тому у Києві почали розвивати smart-інфраструктуру.
"Вже сьогодні готові ділитися досвідом з іншими містами та розповідати про інновації, які роблять життя містян комфортним та безпечним, а всі процеси управління містом – відкритими та прозорими", – зазначив Кличко.
Він наголосив, що Київ став першим містом в країні, яке почало успішно та комплексно впроваджувати "розумні" технології та будувати міську цифрову інфраструктуру. Першим проектом у рамках програми Kyiv Smart City став "Відкритий бюджет", який дав можливість відслідковувати онлайн доходи та витрати міського бюджету.
"Це дуже важливо, враховуючи недовіру до влади, яка існує в суспільстві", – зазначив мер.
Крім того, важливим інструментом для забезпечення прозорості та підзвітності влади стала система електронних закупівель, яка уже дала можливість зекономити 2 млрд грн з міського бюджету, підкреслив Кличко.
Окремим напрямом діяльності у сфері "розумного міста" стало запровадження інструментів електронної демократії: системи петицій до Київради та "Бюджету участі".
"Це реальний інструмент, який дає можливість киянам впровадити зміни у своєму будинку, дворі чи на своїй вулиці, подавши відповідний проект на голосування мешканців столиці", – наголосив Кличко.
Він також зазначив, що система Kyiv Smart City не обмежується лише сервісами для контролю влади. У першу чергу, це є запровадженням сучасних сервісів, щоб зробити місто більш комфортним, безпечним і сучасним.
Наприклад, це і система інформування киян, якою користуються понад 60 тисяч мешканців, онлайн-реєстр територіальної громади міста Києва, який дозволяє за лічені хвилини знятися з реєстрації чи отримати реєстрацію, проект встановлення камер відеоспостереження "Безпечна столиця", служби 1551 та 1557, безконтактна оплата проїзду в метро, система онлайн-запису до лікаря та інші.
"Місто має працювати для киян. Та інформаційно-комунікаційна інфраструктура столиці – це саме той інструментарій, який можуть використовувати як кияни, так і влада. Щоб робити місто комфортним та безпечним. І Київ є першим і успішним у запровадженні цих змін!", – наголосив Кличко.
Нагадаємо, у Києві запрацювала система смс-оповіщення про надзвичайні ситуації. Абоненти тепер можуть отримувати смс-повідомлення про радіус та зміст події.