Кличко: ми продовжуємо капремонт доріг і починаємо облаштовувати пішохідні переходи
Столична влада продовжує капітальний і ямковий ремонт київських доріг, а на проспекті Правди поклали вже кілометр нового асфальту, і роботи триватимуть. Про це заявив мер Києва Віталій Кличко під час інспекції об’єктів транспортної інфраструктури за участю профільних заступників, голів районів Києва і керівництва "Київавтодору".
"Ми зараз перебуваємо на проспекті Правди, де проведений капітальний ремонт 1 км дороги. Тут більше 30 років не ремонтувалася дорога, вона була у жахливому стані, – зазначив Віталій Кличко. – Ми продовжимо ремонт і до осені відремонтуємо ще 4 км цієї дороги".
Мер зазначив, що цього року на частині проспекту Перемоги – від метро "Берестейська" до метро "Шулявська" – також буде покладений новий асфальт. І нагадав, що загалом цього року в Києві заплановано відремонтувати понад 700 тис. кв метрів доріг і зробити капітальний ремонт доріг на 50-ти вулицях.
"Наше завдання – зробити дороги, які відповідають рівню і якості європейських. Ми робимо все, щоби були додаткові надходження до бюджету, і ми ці кошти будемо спрямовувати на розвиток інфраструктури, зокрема дорожньої", – підкреслив Віталій Кличко.
У столиці також розпочали облаштування підвищених пішохідних переходів. Один перехід розташований біля військового госпіталю по вулиці Новогоспітальній, інший – на вулиці Суворова. Мер разом з учасниками інспекції відвідали місця, де облаштували переходи.
"У розвинених країнах бордюрів на пішохідних переходах немає, або вони робляться з перепадом висоти в "нуль". Такий підвищений перехід виконує подвійну функцію: і "лежачого поліцейського", що не дозволяє водіям перевищувати швидкість, і це зручно для всіх пішоходів, зокрема для людей з обмеженими фізичними можливостями і матусь з дитячими візками. Тобто йдеться і про безпеку, і про комфорт", – підкреслив Віталій Кличко.
Мер зазначив, що це перші експериментальні переходи, але столична влада на цьому не зупиняється і продовжуватиме облаштовувати київські дороги підвищеними пішохідними переходами. В першу чергу – місця, де найбільше транспортне навантаження, і щодо яких існує багато скарг на водіїв, які перевищують швидкість, а також біля шкіл і лікарень.
"Ми робимо все, щоби у Києві було зручно пересуватися і пішоходам, і водіям", – наголосив Віталій Кличко.