Китайський консорціум готовий профінансувати 85% загальної вартості проекту
Представники китайських інфраструктурних корпорацій зацікавлені у співфінансуванні будівництва четвертої гілки метро у Києві, в тому числі Подільсько-Воскресенського мосту. Про це розповів заступник голови КМДА Микола Поворозник.
За словами Поворозника, китайський консорціум готовий профінансувати 85% вартості проекту, у той час як міська влада повинна профінансувати 15%.
"Для нас важливо, що така відома й потужна компанія зацікавилася цим проектом і виявила бажання та можливість його співфінансування. За їхньою пропозицією місто має профінансувати 15% від загальної вартості проекту, а китайський консорціум - 85%", - розповів Поворозник.
Хоча проект будівництва четвертої гілки метро досить складний і вимагає значних коштів, потреба в ньому зростає з кожним роком.
"Проект будівництва четвертої гілки метро досить складний, оскільки вона має проходити наземно та підземно і включати в себе три пересадочних вузли. Цей проект потребує великих капіталовкладень, але збільшення пасажиропотоку з лівого берега на правий і навпаки актуалізує питання будівництва додаткової гілки з року в рік", - сказав Поворозник.
Нагадаємо, раніше мер Києва Віталій Кличко заявив, що вже в кінці цього року почнеться будівництво метро на Виноградар.