Китайським автовиробникам необхідно ще близько 10 років, для того щоб досягти необхідного рівня конкурентоздатності на світовому ринку. Про це повідомляє прес-служба консалтингової компанії Sanford C. Bernstein & Co.
На даний момент автовиробники, такі як General Motors Co., Volkswagen AG і Toyota Motor Co., значно обганяють китайські бренди за видатками на дослідження та розробки, сказав автоаналітік Sanford C. Bernstein & Co. Макс Уорбертон. Він зазначає, що у китайців є бажання та гроші, щоб створити автомобільну промисловість світового класу. Для цього їм доведеться збільшуватися свої витрати на дослідження та розробки.
Зараз китайські бренди втрачають свою частку на внутрішньому ринку, так як іноземні виробники збільшують виробництво всередині країни і впроваджують моделі із низькою вартістю. Китайські автовиробники економлять і витрачають менше 2% виручки на дослідження та розробки, що в 2 рази менше середньосвітового рівня, свідчать дані Китайської асоціації автовиробників.
Читайте також: Світовий автопром сподівається, що в 2013 р. американський попит компенсує падіння європейського ринку (фото)
З існуючих в Китаї 100 брендів, найвищі шанси досягти успіху на світовій арені є у SAIC Motor Corp., яка співпрацює із General Motors і має більш досвідчених інженерів у порівнянні з іншими компаніями.
При цьому команда Bernstein відзначає прогрес, досягнутий невеликими китайськими автовиробниками, такими як Geely Automobile Holdings, сказав Уорбертон.
Читайте також: Топ-7 галузей світової економіки, в яких зростає вплив Китаю