Один з найбільших в Китаї автомобілебудівних концернів Zhejiang Geely Holding Group, який викупив в серпні 2010 р. у Ford Motor Company шведський бренд Volvo Cars за 1,3 млрд євро, має намір інвестувати в дочірню структуру 11 млрд дол. протягом наступних 5 років. Про це повідомив президент китайського автомобільного холдингу Лі Шуфу в інтерв'ю німецькому діловому виданню. За словами Лі Шуфу, кошти будуть спрямовані на розвиток бізнесу Volvo, зокрема на розширення виробничих потужностей компанії, а також на дослідження і розробки.
Крім того, Geely і Volvo збираються запустити ряд спільних проектів. Зокрема, компанії будуть спільно закуповувати запчастини та компоненти, а також співпрацювати в галузі розробки технологій електродвигунів, передає Reuters. "Ми хочемо оживити бренд Volvo і повернути йому конкурентоспроможність і силу", - сказав Лі Шуфу, коментуючи плани Zhejiang Geely Holding Group щодо Volvo.
Нагадаємо, в серпні 2010 р. Zhejiang Geely Holding завершила угоду з придбання в американського автоконцерну Ford Motor Co. шведської Volvo Cars, що займається виробництвом легкових автомобілів. Китайська компанія повідомила, що не збирається впроваджувати свою корпоративну культуру в Volvo Cars, а дозволить шведському автовиробникові продемонструвати свої сильні сторони. "Geely - це Geely, а Volvo - це Volvo. Geely не буде виробляти Volvo, так само як і Volvo не буде виробляти Geely", - заявили тоді представники китайської компанії, додавши при цьому, що відносини Geely-Volvo можна скоріше порівняти з відносинами двох братів, ніж з відносинами батька і сина.
Volvo планує подвоїти світові продажі авто до 800 тис. штук до 2020 р. і збільшити обсяг поставляються в Китай авто до 200 тис. примірників до 2014 р. проти 47 тис. штук в 2011 р.